FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

lördag 13 augusti 2011

Full fart framåt....mot....









Visst är det så, jag ska ju delta i tjejmilen i år och tränar för fullt!! :))
Igår kom startbeviset!





Halloj bloggisar!!

Jag tränar för fullt inför tjejmilen!
Ska bli sååå kul att delta och det är ju första gången jag
ställer upp i en sån här tävling. :)
Jag har ju alltid sportat och spelat matcher och jag gjorde klassikern på gymnasiet.
Men det är ju måååånga år sen nu.

MEN nu är jag sjuk eller ja, jag tror det börjar ge sig!
I tisdags kväll så kände jag av halsen och sen i onsdags har jag legat däckad.
Onsdagen var min sista semesterdag och i torsdags skulle jag börja jobba
och det gjorde jag, allt för att slippa en karensdag! Men jag mådde sååå dåligt!

Men det kommer väl att bli bra till slut.... :D

Jag har också köpt en ny mobil och där jag har laddat in massor av nya härliga
låtar som jag ska ha i lurarna när jag går och joggar. :))
Har köpt en sån där ficka att sätta mobilen i så att jag slipper hålla i den när
jag tränar och sen har jag investerat i nya skor, sockor, byxor. Så nu är det
fortfarande linne, trosor och ett par nya hörlurar till mobilen som fattas
för att jag ska vara 100% redo till den 2 sept. :))
Inte lång kvar nu. :))

Ha en underbar kväll!!
Jag ska försöka fixa någon mat och kanske en liten efterrätt,
det är ju ändå lördag kom jag på.

Kram kram

1 kommentar:

Erika sa...

Lördagshälsning och kram från mig! Du är så duktig som springer!!!

Skicka en kommentar