FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

fredag 29 juli 2011

Lite vad jag gör......



Jag gör egen saft....




Vi grillar gott....




Gör utflykter....




Plockar av bären från buskarna......




Halloj!!!

Det är långt mellan inläggen nu men jag har så mycket annat jag vill göra nu
när det är sommar o semester.  :))

Här kommer iaf lite bilder från några saker som jag gör om dagarna och kvällarna.

Jag är en ganska rastlös person och kan sällan sitta stilla. Så ikväll har jag plockat
av mera bär från buskarna, bakat 3 limpor och gjort en kladdkaka, det är ju
trots allt fredag.  :))

Ha nu en skön fredagskväll!!
Får se om jag hinner in något imorgon.

Kraaaaam

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
kul att det börjar hända saker igen på din blogg, har saknat dina bilder och inlägg.
kram mamma

Erika sa...

Ser härligt ut! Hemlagad saft är gott! Min blev också god men inte så många flaskor. Det blir mer när mina äpplen och päron mognar! Semesterkramar!

Skicka en kommentar