FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

tisdag 5 juli 2011

Vitt Vitt.....










Go kväll till alla er som kikar in!!


Jag är verkligen urkass på att blogga just nu, ber om ursäkt.
Men tiden och orken finns inte där.
Men jag har snart semester och då hoppas jag att det blir mer.

Ikväll har jag och en kompis gått/sprungit 5 km, så skönt!!
Sen har jag gjort en god grönsakspaj och som ni ser så målar jag.
Ni ska få se sen när det är klart, men det blir självklart vitt! :))

Nu är det dags att sova och stoooort tack till alla som kikar
in här och lämnar kommentarer trots att jag inte bloggar så flitigt.
Än värre att jag inte ens hinner kika in till Er. Hoppas att jag
hinner till helgen. Har massor att läsa igen. :))


Stooor kram till Er.

2 kommentarer:

Erika sa...

Jag tycker nog att du bloggar rätt bra ändå, med tanke på hur mycket du har att göra. Vad är det du målar? (Nyfiken!) Själv målar jag mitt badrum just nu. Mannen har målat kolonistugans veranda så jag letar gardiner också. Det finns ju alltid något att göra... Kram!

Hildas hem - Sofia sa...

Sommaren har så mycket annat som lockar - så jag förstår dig :)

Jag önskar dig en härlig dag!
Kram Sofia

Skicka en kommentar