FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

söndag 16 oktober 2011

Baka liten kaka...tårta....




Hej svejs,

Ja, då var det söndag och jag sitter här i soffan....igen... :))
Igår plockade jag iaf ihop ute, så nu är det klart inför vintern.

Jag fick ett önskemål igår att jag skulle baka denna tårta och visst ser den smarrig ut?!
Men vete katten om jag orkar det idag, men det kan nog bli nått gott till fikat.
Jag har köpt Leilas nya bok "Hello Cupcake" så ska kanske testa nått därifrån.
Har ni testat något från den boken som ni kan rekommendera?

Igår var jag ut och käkade med mina goda vänner Julia & Johanna!!
Ni är bäst!!

Ha en underbar söndag!!

Kram

2 kommentarer:

Room of karma sa...

Det finns många smarriga recept i den boken:)!

kram CC

Erika sa...

Jag älskar choklad lika mycket som jag ogillar Leila. Men tårtan ser smarrig ut! Kram!

Skicka en kommentar