FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

lördag 15 oktober 2011

Dags för en sprakande brasa








God dagens!!


Va kul att vara tillbaka igen i bloggvärlden och bli inspirerad av alla Er. :))
Tack för kommentarerna på förra inlägget!!

Jag kanske inte gör ett inlägg varje dag, vi får se vad man har lust med.
Men nått  då och då. :)

Jag softar fortfarande denna lördag och har inte bestämt mig vad jag ska
hitta på. Jag borde plocka in det sista ute i trädgården, fixa klart i köket sen vi
tapetserade om, jag vill åka in till stan och kika in på Vitt & Vackert igen och
sen skulle jag vilja köpa mig ett par stickor och lite garn och försöka göra nått av det. :)
Men jag har jobbat som en galning känns det som, så jag borde fortsätta ligga här
i soffan o bara vara. Vi får se vad det blir.

Dom här bilderna som jag visar tog jag när vi var iväg med jobbet och dom är tagna i Säfsen.
Vi var där på konferens - planeringsdagar. Det är såå fint i Säfsen och en härlig miljö.
Jag önskar jag hade en sån brasa här hemma och fick känna värmen, höra när det sprakar
och se elden, för visst är det en rejäl mysfaktor att ha en sån?!
Sen älskar jag korgstolarna på bilden!!! Tomten, sådan vill jag ha i julklapp och JA
jag är alltid snäll.  ;)))


Nu önskar jag Er en förtjusande dag!!

Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar