FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

söndag 19 juni 2011

Sköna söndag & slöseri nr 2







God morgon bloggisar!!


Hur har ni det där ute i vårt avlånga land?
Jag softar i soffan och kikar på nyhetsmorgon, en skön söndag.
Igår kväll så var jag hos några goda vänner, jättetrevligt! :))

Har Ni sett vilken slöseri nr 2!
Låta ett hus med en sån fin dörr och detaljer stå och förfalla!
Jag har ju visat Er ett annat hus tidigare och som ni hittar HÄR
Kan man inte få lite pengar så man kan renovera och sälja dom?! :))
Det vore ju en dröm att få renovera hus och sen låta någon köpa dom.
Få ta tillvara på fina hus, detaljer, historien bakom huset och sätta sin
prägel på det. :)

Nu har sonen sommarlov, så skönt för honom, då han har jobbat
jättehårt under 9:an för att få riktigt bra betyg så att han  ska
komma in på den linjen han vill gå. :))
Jag ska jobba 4 veckor till innan jag får vara ledig, men det är ju
i alla fall en kort kommande vecka. :)
Har ni några planer för midsommar?

Idag blir det en lugn och skön söndag.
Fixa med lite tvätt, strykning och ev en promenad/joggingtur.

Ha det så gott!!

Kram

2 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Ja konstigt på så fin dörr. Önskar dig en fin söndag. Kram Johanna

Lotta sa...

Jag tycker precis som du, gamla fina hus ska inte stå och förfalla...joggingtur lät bra det blir det nog för mig med!! Kram Lotta

Skicka en kommentar