FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

söndag 12 juni 2011

Hör sommaren till










God morgon bloggisar!!


Just nu softar jag framför tv:n med en tallrik jordgubbskräm,
det hör ju liksom sommaren till, i alla fall för mig. :))
En lätt och god frukost eller lunch, varma sommardagar.
Kanske inte nyttigaste men om man tar det nån gång så spelar
det väl ingen roll. :)

Här regnar det idag (jag äter kräm iaf..hihih...) så det blir en dag inne med lite fix.
Jag ska måla, tvätta, plocka och baka.
Sen behöver jag plugga lite, vi får se vad jag har lust med
idag denna sköna söndag. :)


Ha en härlig söndag och var rädda om varandra!

Kram

1 kommentar:

A House With A View sa...

Vad suuupersmarrigt!! Det hör verkligen sommaren till, håller med!!! Härliga bilder!!

Kraaaaaaaaaaaaaaaam aka

Skicka en kommentar