FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

lördag 4 juni 2011

Jag går i väntans tider.....










Bilderna är lånade från Google




God morgon!!


Om ni bara visste hur jag njuter av dessa härliga dagar när
man vaknar upp och solen skiner! :))
Att man sen är ledig gör ju inte saken sämre!
Jag har varit ute på en promenad, fåglarna kvittrar, syrendoft,
sjön glimrar och vinden fläktar. När jag gick upp imorse
så var det redan 27 grader mot ena köksfönstret.

Jag går dessutom i väntans tider!! :))

Ja, inte på det viset men jag väntar på semestern och att få
dra iväg nånstans. Jag skulle ju gärna åka till Lappland.
Men vi funderar på att åka till Köpenhamn!! :))
Jag har aldrig varit där men har rest genom hela Danmark
för många många år sen. Så det vore kul att åka dit.

Sen har jag ju sett på några bloggar hur fina fynd man kan
göra på loppisarna där! :))
Ni bloggisar som har varit där och bor där, kanske kan
tipsa om något bra boende, hotell eller ev hyra någon lägenhet.
Gärna ganska centralt i Köpenhamn under fre- sön nån gång här
under sommaren vore önskvärt. :))

Nu ska jag åka in till staden igen och fixa lite saker.
Var ju där igår kväll och hade riktigt trevligt
och det var en underbar kväll. :))


Kram Kram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kolla dtf.se kram från Linda

Anonym sa...

Köpenhamn är super är själv just nu inte så långt ifrån ; ) i Helsingborg kram Sofia

Rose Garden Malevik sa...

Javisst e de underbart nu :)
Hoppas allt e bra
http://maleviksrosentradgard.blogspot.com/

Skicka en kommentar