FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

onsdag 4 maj 2011

Varför skriker jag så??









Halloj där ute!!


Jag säger bara: Ääääääääntliiiigen!!  :)))

Rätt hästar hade gärna fått varit orsaken till att jag ropar det,
men denna kväll kommer mina fina vänner J och J hit på fika!!
Vi har inte träffats på jääääättelänge och det var verkligen dags!

Så om ett tag ska jag ta och baka något gott till oss. :))
Sen blir det mys pys hela kvällen.

Ha det så gott och jag kanske hinner kika in här senare ikväll
och se vad ni har haft för Er. :)


Kram på Er

5 kommentarer:

dagdrömmar i vitt sa...

Vad kul med gamla vänner :)
Ha en skön dag och tack för dina vänliga ord'
Kramkram / Nettan

Svarta tassar i vit soffa sa...

Mysigt med gamla vänner på besök:)
Barndoms somrar med Starlet och Mitt livs novell... det var tider det :)
Hoppas ni får en mysig kväll!
Kram
Jenny

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vänner är allt bra att ha!
Har du bild på den svartmålade lampan som hamnade i köket!? Jag blev så nyfiken :) Kanske den ligger här nånstans! Ska kolla det till att börja med! Ha en bra kväll! (Av det som är kvar av den vill säga) Hihi!

Norr om Köpenhamn sa...

Det låter trevligt med bak och väninneträff :o) Hoppas ni har en riktigt mysig kväll!

Kram
Ulrika

Jill i Fyra Rum och Kök sa...

Då får jag hoppas att du hade en riktigt mysig kväll. Och att du även har en fin torsdag.
Må gott!

Skicka en kommentar