FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

söndag 22 maj 2011

Rofyllt nere vid sjön

















God morgon bloggisar!!


Underbart att få vakna upp till en strålande dag!
När jag vaknade så gick jag ner till sjön.
Så rofyllt att vara där, satt mig på bron, tog lite kort,
njöt av solen och fåglarnas kvitter. :))

Man får ta tillvara och uppskatta sådana här härliga stunder.

Det blev inget fika igår som jag visade Er i förra inlägget,
för jag drog iväg på en liten tur i vårt avlånga land.
Ska visa Er lite bilder sen. :))

Nu blir det lite frukost innan det är dags
 att dra igång på gräsklipparen.
Det verkar som det är ok att köra igång den vid 09.00.
Vad tycker ni?
Det bor pensionärer runt omkring oss, så dom är
nog vakna sen några timmar tillbaka. :))


Jag önskar Er en underbar dag!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar