FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

onsdag 18 maj 2011

Livet går i 120









Go kväll bloggisar!


Igår blev det tyvärr inget inlägg här på bloggen från mig.
Jag var sååå trött och frusen när jag kom hem efter 18-tiden,
så jag orkade helt enkelt inte.
Idag jobbade jag till 18 igen, men är iaf lite piggare. :))
Men dagarna går så fort och livet rusar förbi en i 120.
Måste försöka sakta ner och leva lite mer här och nu.
Dock är det lättare sagt än gjort ibland.


Här i Dalarna är det regn och rusk...brrrr....
Så det blev ingen promenad här på kvällen.


Men vet Ni, jag håller i det här med mina promenader
innan jobbet. Jag går 30 min varje morgon. :))
Klockan ringer 06.00 och jag försöker komma ut 06.20.
Riktigt skönt! :)


TACK alla ni som kikar in här på min blogg "gamla" som nya bloggisar. :))


Stoooor Kram till Er

2 kommentarer:

Erika sa...

Det är den stora vårtröttheten! Duktigt av dig att gå ut och gå! Det kommer att betala sig i form av god hälsa! Kram!

dagdrömmar i vitt sa...

Ska börja med att tacka för kannan. Så fin <3
Jag är också väldigt trött, började gråta när jag pratade med min an i telefonen härom morgonen...
Vet inte varför, Bara så trött och det har jag aldrig upplevt förut.
Men jag lever på hoppet :) att det blir bättre då det är sommarlov och varmare.
Önskar dig en skön torsdag. Köp dig något extra gott.
Ps, jag har tänkt promenera kl 06.00 så länge, och nu måsta jag ju komma igång, hihi
Kramkram PÅ dig / Nettan

Skicka en kommentar