FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

fredag 6 maj 2011

En förändring....?!













Go kväll bloggisar!!


Vad har ni för Er denna kväll?
Gör ni som jag, ätit gott, softar, tittar på tv och bloggar?! :))
Det blir som vanligt inte många knop här i stugan när det är fredag.
Men jag måste säga jag måste säga att jag gärna skulle hitta på något skoj
och dessutom känna mig pigg när fredagen kommer. Får se hur det blir framöver,
då jag har pratat med min chef idag om lite förändringar. :))

Hör nu på tv att det är vanligt med huggormar i husväggarna!!!
Hjääääälp!!
300 huggormar hittade dom i ett slott förra året och nu har dom hittat
3 ormar i en vägg på en förskola!
Det är ju sååå läskigt med ormar! Eller hur?

Nu ska jag kika runt hos Er och se va ni har haft för Er under dagen/kvällen
och se på "Så ska det låta". :))


Ha en mysig kväll. :)

Kram på Er


PS.......Imorgon ska jag visa Er vår nya familjemedlem. ;))

4 kommentarer:

Cajsas Faster sa...

Jag gör som du! Ett glas vin sen typ dog jag i soffan...

Dina gamla Starlet kommer jag tom ihåg framsidan på:)

Det var tider det!

Kram Marie

Erika sa...

Ny familjemedlem??? Det låter spännande! Hrrm... Kan det vara en fågel???
Kram!

A House With A View sa...

Men usch vad läskigt med huggormar!!! Här har softats ikväll också! Soffhäng i TV-soffan - myyysigt :))

Kraaaaaaaaaaam aka

Anonym sa...

Men urk med huggormar hoppas inga bor här i Villa Almedal ; ) kram Sofia

Skicka en kommentar