FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

söndag 8 maj 2011

Nu är dom på plats










Go kväll!!


Då var det söndagskväll igen då och jag har intagit soffan.
Dock har jag "lite" tvätt som ska vikas och strykas.
Men jag ska bara.......vila lite... :))

I helgen har jag äntligen fått till en jordgubbsland och fått ner dom små skotten.
Jag hittade lite kantstenar här på gården som jag har använt och jag tycker det var lite häftigt att det står "Dalasten" på 2 av dom, det var ju passande. :))

MEN......tycker nästan det ser ut som en grav!!
Det är dock inte klart och så blir det kanske bättre när dom har växt upp.
Men det ser kanske lite läskigt ut just nu?!
Eller så är det bara jag och mina konstiga idéer som spökar. :))

Men det ska bli vääääldigt smaskigt att hämta sina egna
"gubbar" till frukosten i sommar och på semestern när
jag kan ta en långfrukost på altanen.

Ha en riktigt skööön söndagkväll.

Kram

4 kommentarer:

VillaKarlslund sa...

Vilka charmiga stenar:))
Gott med egna bär.

Hoppas du haft en fin helg.
Kram Tina

A House With A View sa...

Håller med ovan, jättecharmiga stenar!!! Vad mycket du hunnit med!! Verkar som du haft en riktigt trevlig helg!

Kraaaaaaaaaaaaam aka

Änglarum sa...

Fin blogg du har :) halkade in o stannar en stund hos dig kramiz Jessica

Erika sa...

Coolt med Dalasten! Det kanske blir "gravade" gubbar då? Nej, jag skojar bara! Det ser inte ut som en grav. Dessutom kommer det att bli snyggt när det växer upp lite!

Skicka en kommentar