FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

lördag 21 maj 2011

Lördag =













God lördagsmorgon!!


Säger som jag alltid gör; Underbart att vara ledig! :))

Igår var det 8-års kalas, då min ena kusins äldsta son fyllde år.
Tänk va stor han har blivit och såå söt.
Han visade väldigt coola bilder på honom som dom har tagit.
Lovade att jag skulle komma upp och ta kort på han och hans
lillebror när dom kör med sina crossar. :))

Sen var jag och hämtade sonen och hans kompisar,
de var på bio och sen gick det och käkade pizza.
De såg "Pirates of the Caribbean", den var ok. :)


Lördagar = Ledig och fika.
Eller hur?

På helgerna måste man få unna sig lite gott.

Vad ska ni hitta på idag då bloggisar?

Här ska gräset klippas för första gången och jag ska fixa med några plantor som jag har
fått av mamma. Dock verkar inte mina lavendel komma upp, kanske
tryckte ner dom för långt ner i jorden.
Några tips att ge mig? :))
Jag har sååå många planer för trädgården, men vi får se hur många
som går i uppfyllelse. :)


Ha en underbar dag!!

Kram

2 kommentarer:

Tina sa...

Du har säkert redan läst vad som står på min agenda idag..Har en massa energi som kom från tomma intet idag.
Hörde att filmen inte fick så bra kritik men ska gå och se den ändå nästa helg. Förstod på dig att den ändå var ok. Mina Lavendel har tagit god tid på sig att komma upp i år och en del ser lite halvdöda ut. Tror kölden tog dem...ska plantera några nya.

Kram på dig!

Rose Garden Malevik sa...

Ja energi å göra saker e härligt :)
Hoppas din dag blir bra

å missa inte


S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

VÄLKOMMEN :)
Håkan

Skicka en kommentar