FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

lördag 23 april 2011

Det blir nog bara såhär



Hjärtat kommer från Miljögården och är köpt på Vitt & Vackert






Glad Påsk bloggisar!!


Igår blev det bara ett inlägg från mig,
hann liksom inte med något mer trots långfredag. ;))

Det var full rulle i trädgården och det fortsätter idag,
dock ska jag putsa av några fönster först.
Jag menar, man vill ju stå ut när man är inne också....hihihihii..... :)

Det enda som kan symbolisera påsken i denna stuga är ovanstående bilder. Hjärtat fyllde jag med citroner och det står på köksbordet. (Har ett till hjärta som jag ska ute i trädgården). Ägget är köpt på Åhléns och är fyllt med godis och det står i vardagsrummet. Sonen fick också ett ägg men det tog slut direkt. :)

Nu ska jag sätta fart och jag önskar Er en strålande dag. :))
Sååå underbart med dessa dagar då solen är framme.
Jag njuter!!  :)


Kram på Er


1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt hjärta m citronàs!

nettan

Skicka en kommentar