FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

söndag 24 april 2011

Plantering & bäcktvätt


Tvättade av krukorna i bäcken


Nyinköpt Lavendel...



Petade ner några frön....får se om det kommer nått...




Go kväll på Er!!


Idag har det planterats och fixats.
Hittade några krukor i garaget som jag tvättade av i bäcken.
Igår köpte jag Lavendel på Vitt & Vackert. De har jättemånga olika fina fröpåsar. På
påsen är det även en sticka att sätta ner i jorden + ett recept på baksidan. :))
Så nu har jag planterat lavendel i några krukor,
så nu är det bara att hålla tummarna att nått vill komma upp också. :)

Nu i bloggande stund sitter jag på altanen och njuter av denna kväll.
Fåglarna kvittrar och det är någorlunda varmt fortfarande. :))
Jag ska kika lite i boken "Snickra ute", då jag har en sak som måste fixas på gården.


Ha en skön kväll

Kram

5 kommentarer:

Cajsas Faster sa...

Lycka till med lavendeln.
Och grattis till sonen...

Ha en fortsatt skön kväll. Kram

Anonym sa...

Blir spännande att se om det kommer upp, jag har aldrig testat däremot har jag tagit sticklingar och det har funkat. lycka till!

nettan

Erika sa...

Roligt med böcker - den måste jag kolla upp!

A House With A View sa...

Åhh så jättefint med lavendel!! Och så underbara foton!! Lycka till!!

Kraaaaaaaaaaaaaam aka

MiaMaria sa...

Hejsan!

Lycka till med sådden...mysiga bilder...

Ha en skön vecka!
MiaMaria

Skicka en kommentar