FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

tisdag 5 april 2011

Idag blev det......

                        Lite träning......


             

Bild från nätet

                
                                          Go kväll på Er

                              Idag har det blivit lite träning för min del, såå skönt. :))

Jag tog ut en friskvårdstimme idag och då blev det en promenad, sen var jag till min pappa och hans fru, så då lånade jag deras vovve och tog en liten promenad igen. Nu på kvällen så har jag hoppat hopprep och gjort "plankan". :)) Jag hoppas att jag kan komma igång med träningen igen. Hoppas snön försvinner snabbt för då kan jag börja gå/jogga på elljusspåret som vi har väldigt nära där vi bor. :) Vill ju vara så där stark, vältränad, pigg och alert som jag var förut. Jag har spelat fotboll i många år, tränat aerobic i många år och en massa andra sporter, så Ni förstår att det har varit en hel del träning i mitt liv. :))

                                           Härligt!!

                       Men nu är dags för sängen och jag önskar Er en god natt.

                                                             Kram

1 kommentar:

Hildas hem - Sofia sa...

Det där med friskvårdstimma är riktigt bra!
Hoppas att du kommer igång så som du vill snart :)

Jag önskar dig en fin dag!
Kram Sofia

Skicka en kommentar