FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

tisdag 12 april 2011

Underbar butik

                Jag måste tipsa Er!!


                

                 

             


             


Kort från Vitt & Vackert blogg
               


                                                      
                                                              Go kväll


Har ni sett såå mycket fina barnsaker!? Jag blir ju helt lyrisk trots att jag inte själv har några småbarn men jag har ju brorsbarn och kusinbarn. :))

Ni måste kika in på den underbara butiken Vitt & Vackert som nu har fått in så mycket fint. Jag ska ta mig en tur till dom någon dag och spana in alla saker. :))

Filmen som jag såg ikväll var bra, den var rolig och gav några tankställare. Den var också lite sorglig, mer än så säger jag inte eftersom det är flera av Er som inte har sett den. :)

Nu måste jag lägga mig, då jag ska se till att få riktigt mycket sömn för att må bra. :)

                                   
                                                            Sov så gott!!
                                          KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar