FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

lördag 9 april 2011

Full fart.....

                         Vårtecken




Nere vid sjön där vi bor.....



Hemma på gården....






                                                             God dagens


                                             Hur har ni det denna strålande lördag!!
                                 Heeeelt underbart att få vakna upp till sådana här dagar.
Jag har varit ute på promenad, jag har fotograferat och jag har hunnit med lite shopping. :))


Nu ska jag ska sätta igång och pyssla med albumet till vår käre far. :) Så det är full fart här i stugan. Vi ska dit senare idag och fira honom, så jag har inte så jättemycket tid på mig, men jag vet hur jag ska göra och jag skrev ut en massa härliga och fina kort igår. :)

                                   Jag önskar Er en underbar och avkopplande lördag!

         Kram på Er o tack för att ni kikar in på min blogg och lämnar så snälla kommentarer.

2 kommentarer:

A House With A View sa...

Haha, jag trodde först det var några människor som badade innan jag såg att det var fåglar :)) Herregud, lite för tidigt för det ändå! S

Suupperfina vårtecken fångade på bild!!

Stoooooor lördagskramiz aka

Cajsas Faster sa...

Trodde också du tog premiärdoppet!

Grattis student! Jag är också sugen på att läsa nåt, kanske ska anmäla mig till nån kurs!

Ha det bra med kalas och pappauppvaktning!!

Kram Marie

Skicka en kommentar