FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

torsdag 14 april 2011

Spring Flower.....

          


                     Ljuvlig doft......



Här kan ni köpa Ajax och där ifrån är bilden lånad.




Go kväll bloggisar

Då var det redan torsdag och här i stugan städar jag.
Använder mig av denna härliga doft....mmmmmmm.....
Köpte den för ett tag sen och nu passar det ju väldigt bra att använda den, då sommaren snart är här! Tjooohoo! :)

Jag kan bara konstatera att jag har många fina saker och som jag verkligen vill ha framme i mitt hem, men jag har alldeles för litet hus för att det ska bli bra....
Eller så har jag inte den rätta "feelingen".
Men det är väl bara att flytta om och om och om..... :)))
Till slut så kanske man får till det.

Men skönt att ha ett städat hus inför helgen och jag hoppas på fint väder så att jag kan vara ute i trädgården. :))

Må så gott.

Kram Kram



1 kommentar:

vitadrömmarobusigabarn sa...

Den har jag provat doftar ljuvligt!
Det är så härligt när det är renstädat

Skönt att det är Fredag Hoppas på en fin helg
Måste fortsätta rensa på tomten

Hoppas du får en superfin Fredag
Kram Tina

Skicka en kommentar