FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

torsdag 7 april 2011

Vad ska man göra.....

                    Kokböcker.......















                                        Go kväll

                                               Hur har Ni det denna torsdag? :))


Ikväll slappar jag framför tv:n, det är storm ute och jag vilar efter en hektisk dag. Känns som jag springer runt som en "skållad råtta" för tillfället. Tack o lov att det är helg imon. :)

Jag tog dessa kort igår men då var det såå segt att ladda in dom så det gick inte. Men tanken har slagit mig, vad ska man göra med alla kokböcker? Kikar ni i alla Era? Använder ni alla? Jag får ganska många kokböcker av min pappa och jag har ju lite svårt att säga nej till det också. Jag har ytterligare en till men den ska jag visa Er i ett senare inlägg.

Apropå böcker så jag har bestämt mig för att göra ett album till pappa med kort på mig, min son, min bror, hans sambo och deras barn. Jag och min bror har beslutat att göra ett presentkort där vi ska bjuda våran far och hans fru på en middag och go-kart framåt sommaren. :) Vi vill göra nånting tillsammans. :)

Ser fram emot helgen på flera sätt....skönt att vara ledig, umgås med min son, träffa min bror och hans son, träffa övrig släkt och fira pappa!  :))



                                               Ha nu en skööön torsdagskväll!!

                                                               Kram på Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar