FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

onsdag 6 april 2011

Smått och gott...

          




             Tjingeling från lilla stugan.....





        

                                      Go kväll

                                       Hur har ni det denna onsdagskväll?


Här är det bara bra även om det har varit väldigt mycket under dom senaste 2 veckorna. Så därför har det inte blivit så många och långa inlägg från mig. Men nu är jag/vi klara med två stora saker på jobbet som har tagit väldigt mycket tid och energi. Det känns riktigt skönt. :))

Ikväll har vi varit på 17-års kalas, det är min ena killkusin som fyller. Grattis M!! :)) Så trevligt att träffa så gott som hela släkten. Kusinbarnen växer så det knakar, den minsta ska börja 1:an till hösten. Hon som nyss var lilla bebisen. ;)) Men nu har vi ju en annan liten tjejbebis, som ännu inte har fått något namn.
Jag har lämnat några förslag: Lily, Ellie, Astrid och Greta. :)) Greta blev dock helt sågat. Hehehhh....Jag gillade inte det namnet på bebisar för några år sedan, men nu tycker jag att det är ganska gulligt. Sen hette våran gammelfarmor det, så det vore ju gulligt för det också. :) Ja, vi får se vad "lillan" får för namn till slut. :))

Ha det så gott ikväll där hemma i sofforna eller vart ni nu sitter när ni läser detta. :))

                   
                                  Kram på Er


PS.....Jag har hoppat rep idag också, tror det kan göra susen för mina onda axlar. Men det är ju också väldigt bra träning för kroppen. :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar