FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

fredag 8 april 2011

Ett minne blott....

  


                   Våren har anlänt.......



God morgon

Äntligen har våren anlänt till Dalarna också, det känns härligt!!
Tack vare stormen igår så har all snö i trädgården försvunnit,
så nu kan nog även jag ta ett tag i den. Har ju sett att många av
er bloggisar har varit ute och fixat. :))

Ett vårtecken till här i Dalarna är att dom har sopat gatorna,
så nu är all grus ett minne blott.  :)
Jag har också sett en massa krokusar etc inne i staden, gula, lila och vita.
Vad glad man blir av det! :)

Så nu är kottar och grus ett minne blott!

Dags för mig att ta tag i fredagen och dess uppdrag. :)

Tjingeling

4 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla....

Önskar dig en härlig helg
Kraam Susanne

Tina sa...

Den där bilden gav mig en påminnelse om att vi har vårstädning i villaområdet nästa helg. Jag är arbetsledare och måste ta fram min mest barska röst, som en slavdrivare för att få alla att hjälpa till..pust.
Men våren är här och det gör mig så glad!

Kram och trevlig helg!

Alice & Elvira sa...

Tack rara du för kommentaren hos mig, blir alltid lika glad! :)

Ja visst är det härligt att snön förvinner mer och mer för var dag som går! :)

Önskar dig en fortsatt fin och mysig fredag!
Kram Catarina

Madeleine Berglund sa...

Hej!

Ååå vad kul, välkommen till mig. Vad kul att hitta till dig också. :)
Ja, men visst är det härligt med vårblommor, underbart!!! Jag är så himla sugen på att köpa penséer. Hihi.

Trevlig helg!
kram Madeleine - Mitt hem och jag

Skicka en kommentar