FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

lördag 5 februari 2011

Alldeles varm i hjärtat





               God morgon kära läsare!

Jag har inte gått upp nu, men jag tog en liten sovmorgon, det kan jag erkänna. :)
Det händer inte ofta att jag sover längre än till halv åtta. Nu fixar jag här hemma och målarburken har åkt fram igen., :)) Ni kan ju gissa färgen? ;)


När jag loggade in här på min blogg så gick jag in på kommentarer och läste och ser då att min älskade lillebror har skrivit i min blogg! 
Det betyder mycket för mig och jag fick tårar i ögonen när jag läste hans inlägg. :)) Era inlägg betyder också mycket för mig men detta var lite extra BRA.

Jag tror ni förstår?!

Min son är i Stockholm hos min bror med familj och hälsar på, så jag har hela helgen för mig själv. Frågan är bara: Vad ska JAG hitta på?? :))
Vi får se vad det kan bli! :)

Nu önskar jag er en underbar dag och det är dags att måla igen!

Tjingeling så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar