FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

måndag 28 februari 2011

Möjligheternas dag?

                    

                     God morgon!











                                        Ny dag och nya möjligheter!?


Jag ska åka till jobbet och sonen ligger kvar hemma och sover, han har sportlov. Åhh va skönt för honom. Han pluggar hårt nu eftersom han går ut 9:an nu till sommaren och ska söka in till gymnasiet, så han har verkligen lagt på lite extra. Härom dagen så sökte han gymnasium och jag hoppas att han kommer in på det han vill. :)))
Så han har alla möjligheter framför sig.

Vi ska se vad dagen har att erbjuda mig, om det finns några möjligheter för mig.. :))) Eller är det att man måste ta för sig? Eller är det så det kommer till en? Eller är det en blandning av det? Jag har iaf många funderingar vad jag ska göra här framöver. Synd att inte jag fick välja gymnasium också.... ;))) Eller nja...frågan är om jag verkligen hade vetat vad jag skulle välja, för idag finns det massor av olika inriktningar.

Men jag sticker till jobbet nu, så får vi se om jag blir erbjuden något eller om jag måste ta för mig. :)) Spännande!!



                        Ha en lysande dag och var rädda om er!!

                                   Tjingleing

4 kommentarer:

Stina sa...

Så söta bilder. Duktig son du har.:-) Kram Stina

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ja idag finns det verkligen många intressanta linjer att välja på! Hoppas att sonen kommer in på det han har valt som förstaval! Vet hur nervöst det var när dottern väntade på svar förra året.
Stor Kram Annelie ♥

Anonym sa...

Ser ut som om du har funnet deg en fin hobby med fotograferingen:-)

Inredningsfrun sa...

Ja, tänk att det finns så mycket val hela tiden. Det kan bli lite väl mycket för en ambivalent virrpanna som jag ibland :)!

Hoppas att du har haft en härlig dag på jobbet!

KRAM från mig till dig!

// Inredningsfrun ;)

Skicka en kommentar