FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

lördag 5 februari 2011

Underbara sommarminnen

                                Från Gotland!!


Åhh va jag längtar till Gotland igen!!
Måste nog åka dit i sommar.

Har ni varit där?



Underbar Vallmo













Gute Vingård

Tror att bilderna talar för sig själva!
(De är tagna med mobilen, så inte den bästa kvalitén)

Ha en fortsatt skön dag!
Jag ska måla vidare och sen ska jag iväg på middag ikväll. :))


PS.... Pratade nyss med min familj i Sthlm då min lilla brorson hade en fråga till mig: "Vad heter du faster?" 
Hihihi....lilla sötnöten!

3 kommentarer:

Nickan sa...

Hej!

Har varit dålig på att vara in här idag, men nu är jag här.
Tittar på schlagern och skäms, ibland blir det liksom inte så bra...:)
Har inte varit på Gotland, men väl på Island, dit jag GÄRNA flyttar!!!!!!!

Hoppas att du har en underbar kväll och middag:)

Kraaam

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej igen!

Vilka härliga bilder..
Jag har aldrig varit på Gotland men skulle ville åka dit..

Tack för dina rara ord inne hos mig!

Vi hörs igen! Ha en mysig söndag! Kramar Maria

Smulan sa...

åhhh, det är så härligt där ! Var där första gången förra sommaren, men det känns som att jag kommer återvända dit barje sommar nu! :o) kram kram

Skicka en kommentar