FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

måndag 21 februari 2011

Vill shoppa!!

             

                       Jag behöver lite nya kläder....



marble-top
                                                   
                                                           Kanske den här från VILA?

                   
                                              calma-tunic


                                                  Eller den här som också är från VILA


                                            viva-top

                                      
                                                  Eller den här söta med fjärilar?


Lite shopping vore inte så dumt, så man är redo att möta våren och dess äventyr!!

Jag behöver verkligen uppdatera min garderob!  :))

Jag är också med i några tävlingar här på nätet så jag håller tummarna för mig själv att jag ska vinna något från Odd Molly, Ester Elenora eller ChillNorway. :)) Supersnygga kläder!



PS....Alla 3 bilderna är lånade från nätet och VILA:shemsida.                            

2 kommentarer:

Nickan sa...

Rosa moln, ja inatt kan jag bara hålla med;)
Annars...näe.....jag sover själv och det är ingen hit direkt.

Ännu har inte mina vårkänslor kommit, det är då jag brukar shoppa nya kläder. Du är nog hundra gånger piggare än jag skulle jag tro:)


Ha en fortsatt bra måndag!
Kraaaaam

Mjuka sa...

Yes samma här!! Inget fint i garderoben alls här.
Vill ha massor av pengar så man kan gå ut och shoppa.
kram Malin

Skicka en kommentar