FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

fredag 11 februari 2011

SMÅ FYND

                                                           Ibland så......



Basilikaskyltarna från Åhléns, vasen från Ikea och dom prickiga servetterna är också från Åhléns


.......gör man små fynd, det gjorde jag härom dagen på Åhléns.
Hittade dom här basilikaskyltarna för endast 5 kr/st. Det hade varit dumt att inte köpa dom, eller hur? Få se om jag kommer odla egen basilika eller lavendel, är lite sugen på att pröva det och vet att inredningsbutiken Vitt och vackert säljer en massa roliga fröpåsar för endast 23 kr/st. Men fram tills det att jag har bestämt mig så köper jag "färdig" basilika. :)


                          


Bilderna är lånad från Vitt och vackerts blogg


                                               

                                                 Tjingeling så länge



PS....Brukar Ni odla själva och i så fall vad? :))

2 kommentarer:

Nickan sa...

Hej!


Nu får du hejda dig kvinna:)
Jag hinner ju inte med i dina inlägg. Du är verkligen flitig och jag förstår inte hur du hinner med allt. Var rädd om dig!
Det kan sluta som med mig, se det som ett varnande exempel.

Hyllan såg jättebra ut, vilket härligt fönster!
Och det mest härliga är att man kan titta ut på snön som är utanför!
Ha!Där kan den vara, tänker en annan som sitter inne i ett varmt hus!:)
Jag ska iallafall inte ut mera idag, inte ens hämta posten tänker jag göra. Brrr.

Ha en fin kväll!

Kraaam

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej
Tack så jättemycket för din fina kommentar hos mig!
Vilket fint hem du har tittar snart in igen
Hoppas du får en underbar helg
Kram Tina

Skicka en kommentar