FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

måndag 7 februari 2011

VÅRAT BADRUM

                 Dags för lite inredning igen eller hur!?




                                 Jag tycker verkligen om vårat badrum!
                                 Det är nytt, fräscht och ljusa fina färger. 
Jag tycker om listen som går runt i badrummet och att det nån platta som har detaljer. Visst kunde det vara lite större, men man kan inte få allt. :) Eller?




              I fönstret på badrummet har jag lagt en ljusslinga som är köpt på Ikea.
                          Det vita hjärtat med ståltråd har jag gjort själv.
                  Doftkruset/ljuslyktan är en julklapp från min bästa vän Johanna.




Dom här fina "massage-redskapen" har min son gjort när han var mindre och gick på låg-mellanstadiet tror jag. Han är nästan lika kreativ som sin mamma. ;)              


                                              Ha en fortsatt skön dag!!
                                                         Tjingeling

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad fint! Slingan i fönstret var jätte fin, går den på batteri? Tack för en fin blogg. / A

Nickan sa...

Hej!

Men gud vad su är snabb med inlägg!Lilla jag hinner ju inte med utan får läsa ikapp allt!

För det första. Skitsnyggt badrum!
För det andra. Låt sonen flytta själv. Bryt inte upp ditt liv till nån storstad.
Jag har bott själv sedan jag var 16 och det fixar man!

Ni skall å andra sidan göra precis det ni känner för, det hjärtat säger.

Ha en fin eftermiddag.

Kraaaaaaaaaaaam

Skicka en kommentar