FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

måndag 7 februari 2011

MONDAY

                              En ny strålande dag!
              




    God morgon till alla Er som kikar in här på min blogg!

Då var det dags att inta en ny arbetsvecka igen. Jag gillar inte att helgerna går sååå fort! Jag hinner ju ingenting av det som jag tänker att jag ska göra, för hur som helst så vill jag också passa på att vila mig när det väl är helg och inte lägga all min tid på alla "måsten".


Men det är bara att bita ihop och göra det bästa av dagarna och VIPS så är det fredag igen! :)) Ja...jag älskar att vara ledig och ta dagarna som dom kommer och fylla dom med det som JAG vill göra. :)

Önskar Er en strålande dag!

Kram från mig

PS..... Befinner mig i ett dilemma! Sonen vill gå på ett gymnasium i Stockholm och det innebär att vi måste flytta OM han ska gå på det. Jag vet dock inte om jag vill bo i en storstad och sen är det ju liiiite läskigt att bryta upp från tryggheten i Dalarna. Jag vet dock att den inriktningen också finns här i Dalarna, men sonen vill till storstaden.
What to do??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar