FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

söndag 20 februari 2011

En till strålande dag

                                       
                         Underbara lilla gullviva






God morgon kära läsare!!

Jag blir såå GLAD att fler och fler kikar in här och lämnar kommentarer!!
Framför allt att ni ens tycker att det är roligt och intressant att kika in här. :))

Det verkar bli en till strålande skön dag, men tyvärr får vi väl vänta på dom här underbara blommorna, Gullvivorna, så vi får hålla till godo med en bild så länge.

Vad tyckte ni om "Mello" igår då?
Jag tycker nog att Eric Saade var värdig vinnare att gå vidare och vilka otroooligt duktiga dansare han hade med sig på scenen!! Tänk om man kunde dansa sådär! Men men....det kanske inte är försent än.... hihihih... ;) Men visst var "Shirley´s Angels" och "Sara Lumholdt"  ganska bra!? :)

Dags att inta lite frukost och idag blir det nog en Smarrig frukost som jag fick tips om på Vitt och vackert blogg. :)) "Nu kurrar det i magen" (sägs på dalmål för bästa effekt) Hahhaha....


Vi hörs lite senare idag!
Kram på Er


PS.....Jag har organiserat lite bland mina smycken, ni får se sen hur det blev. :)

2 kommentarer:

Nickan sa...

Hej!

Jag är ju en av de som gillar vintern, så länge det är kallt och inte blir slaskigt. Snön glittrar så fint, så visst har det sin tjusning?

Tyckte Mellon var skit igår, men så är det väl kanske vid första lyssningen....då är det mesta dåligt. Man måste liksom "lyssna in sig".

Ha en fin vinterdag, trots kylan!

Kraaam

Therese sa...

Njaaa..Sara Lumholdt tycker jag faktiskt inte kan sjunga alls! ;) Tror det kommer stå mellan Eric och Danny om vem det är som får åka till Tyskland!:)

Skicka en kommentar