FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

söndag 6 februari 2011

EN TREVLIG KVÄLL

                             
              Igår kväll så var jag på en väldigt trevlig middag.




              Det bjöds på oxfilé, rostade rotfrukter, svampsås (kantarell) och sallad.
                                        Efter maten blev det en drink.




Kul att komma hem till andra och se hur dom har det och få lite inspiration!





Chokladpudding till efterrätt




                                  Den rosa blomman var till värdinnan!



                                                   Röda härliga ljus.


                            Hoppas Ni har haft en härlig söndag ute i solen?

Jag har varit ute i skogen och fotograferat lodjursspår och harspår. Det är nog så att ett lodjur har tagit en hare inatt för det var hårtofsar och blodspår i snön. Inatt så hördes det "ylningar" och tydligen så kan lodjuren låta så. Lyssna här. Spännande och sorgligt på samma gång.

                                   Har ni sett ett lodjur någon gång?


Det har jag och i vilt tillstånd. Dom är såå fina!
Det var för många år sedan när vi var påväg upp till lappland, så tidigt den morgonen när vi nästan var framme så kom det ett lodjur över vägen. :))
Häftigt!

Nu har min häftiga son kommit hem från storstaden så jag ska umgås med honom en stund och höra hur han har haft det. :))

Tjingeling så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar