FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

onsdag 9 februari 2011

ALLA ÄR VÄL STJÄRNOR?

                                                  

                                                        En härlig text





                                                        Go kväll bloggisar!!

                                     Hoppas Ni har haft en bra dag och kväll?

Min dag har varit bra och mötet gick bra. Jag var utvilad och det var skönt. Jag fick äran idag på mötet att läsa ett stycke ur en bok. Det är en man som jag känner som har skrivit den. :)) Jag läste det inför 76 personer. Det var en häftig känsla att alla satt tysta och lyssnade på just MIG och jag hoppas dom blev berörda av texten.

Idag när jag var in på en blomaffär så såg jag att dom hade en sån här skylt och jag fastnade för texten.

                                               Visst är den härlig?

Men nog kan väl alla bli stjärnor? Alla är vi väl det på vårat alldeles egna vis, men vissa kanske gnistrar lite mer än andra?! :))

Dags att måla lite till innan det är dags att sova och imorgon är det torsdag!! Snart helg igen och det känns underbart tycker jag. :)

Sov så gott
Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar