FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

torsdag 24 februari 2011

Goodiebag

                                   



                                     Bling Bling!





                                                      

                                                        God dagens på Er!


Som ni vet så pysslade jag ju med att sortera och hänga upp mina smycken förra helgen och så här blev det. Blev mycket bättre och jag har haft det så här förut. Men sen ramlade allt ner och då blev det hängandes över termostaten till handdukstorkaren. :))
Det hänger kvar några halsband där.

Ni ska få se hur jag har gjort med armbanden och div andra saker i ett annat inlägg.






           Den här "goodiebagen" ska mitt kusinbarn Wilma få, det är div smycken i den. :)))

                                                    Tjingeling så länge

                                                             Kram


PS.......Smyckena som hänger på 3-kroken har ramlat ner inatt, så nu står jag på ruta ett igen. :) Antingen är det för tungt eller så är det dåliga sugproppar.

1 kommentar:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Neej va tråkigt att dom trillat ner..:( annars va det jättefint att ha dom upphända och framför allt ha lite överblick över sina smycken, det skulle jag också behlöva ta tag i;)

Ha en fiin dag
Kram Susanne

Skicka en kommentar