FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

tisdag 1 februari 2011

STORT grattis....

                                   1 månad



Jag och min bror skålar i champagne på nyår!!


God morgon!

Idag har jag bloggat en månad och det har verkligen gått över förväntan och jag är såå glad och tacksam över att Ni har besökt och läst min blogg. Jag trodde nog att det skulle vara ca 5-600 stycken som skulle ha läst min blogg på en månad och idag visar räkneverket på: 2.334 visningar!


Helt fantastiskt!! :)))
STORT grattis till mig och STORT tack till Er!


Jag hoppas Ni vill fortsätta följa mig i min vardag kring livet, fotografering och inredning!?!

Nu är det dags för mig att dra till tåget och bege mig till konferensen i Leksand. :))
Självklart bloggar jag därifrån.

Ha en superbra dag!!
Kram från mig

1 kommentar:

Carola sa...

Klart man vill hänga med och läsa din blogg...jag tycker den är jättebra =)
Hoppas du får det bra i Leksand så ses vi torsdag.

Kram

Skicka en kommentar