FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

tisdag 15 februari 2011

Dofta som en nyponros

                                  En hel vetenskap


Bilden kommer från Ikeas hemsida. Jag älskar dom här flaskorna.



Go kväll på Er!!

Har Ni haft en bra dag?

Tycker Ni som jag att det är svårt med parfymer?
Jag vill inte ha några tunga dofter och som luktar "tant".
Jag vill ha lätta och fräscha parfymer.
Ibland kan man verkligen "storkna" av vissa kvinnor (och mäns) parfymer.
  Ni kanske har känt det någon gång i mataffären t ex.
Ursäkta mig att jag skriver så....

Nu är det ju inte så lätt att hitta en bra parfym och som passar just MIG.
För när man läser på Åhléns hemsida om parfymer så inser man att det är en hel vetenskap om man vill dofta som en nyponros. :))

Lättare sagt än gjort med andra ord. :)

Tipsa mig gärna om någon lätt, frisk och fräsch parfym.

Tjingeling så länge
                                 

1 kommentar:

Nickan sa...

Köpte CK in 2U, den är fräsch, eller Escadas rosa flaska!
Jag föredrar ju lite tyngre dofter....men jag är ju lite äldre än du..haha ()gammal kärring;)....men de funkar på mig Har även Dior och Gucci, fast föresten, jag har ju just köpt Marc Jacobs Lola, DEN är fin!

Svårt det där....det gäller att doften passar på just Dig.

Kraaaam

Skicka en kommentar