FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

torsdag 24 februari 2011

Ett rött paket

                               Go kväll kära läsare






                                                        
                                                       Hur har ni haft det idag?


Jag har jobbat hemifrån, då bilen vägrade starta. Det var - 30 imorse och trots att jag har motorvärmare i så ville den inte. Men tack vare tekniken så har det funkat hur bra som helst att jobba hemifrån.

Men nu på kvällen så kom min käre far och hjälpte mig igång med bilen. Han hade med sig en present och det var den här fina termosen från Stelton. :)) Ett rött paket. Den blir perfekt att ha med sig ut i vårsolen med lite varm choklad eller till stranden med något svalkande eller servera kaffe i ute på altanen. Man kan beställa en sådan via nätet om man är intresserad på Design Online Jag såg att den var med i en bilaga från en av kvällstidningarna. :))

Vi har klarat av helghandlingen nu på kvällen, så skönt att slippa trängas imorgon med alla andra som vill ha hem lite gott till helgen. :)

Nu kikar jag på "Slottsfruar" på Svt 2 som är från Danmark. Intressant....Jag gissar att bara ett av deras badrum är väl som hela min stuga. :))))


                                             Ha nu en skön kväll!!

                                                 Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar