FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

fredag 25 februari 2011

Fräcka fredag

                                    


                                 God morgon!!














                                                            Har ni sovit gott? :))

                 Visst är det helt underbara färger på rosorna och man blir så glad
                                  när man ser den här kombinationen. :)



Idag bjuds det  på en massa färger, så det är lite "fräcka fredag" :)) Avviker lite från det vita idag,  man får ta ut svängarna ibland. (visst fanns det en tv-program som hette fräcka fredag?)

Dom är rosbilderna har jag tagit hemma hos min mamma, tyckte det var så fina färger. Hon hade fått dom på Alla hjärtans dag av sin man. Hon var på väg att kasta dom men jag knippsade av själva rosen och la dom på ett vitt fat och se så fint det blev. :))


Nu önskar jag Er en härlig dag för nu måste jag kila iväg till jobbet.
Håll tummarna att bilen startar idag! :))




                                          Tjingeling & Kram från mig


PS.....Det är fredag!!! I fall ni inte visste det.... ;))))) Men jag tror nog alla håller reda på den viktigaste dagen i veckan.

1 kommentar:

Stina sa...

Härliga färger.
Jag tar också ut svängarna ibland, speciellt med blommor. Man vet ju att de inte håller för evigt. Men ibland känns det fräscht att smälla till med alla färger.:-) Kram Stina

Skicka en kommentar