FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

torsdag 17 februari 2011

Me like......

                                 ...A LOT....




Bilderna är lånade från "möblevärlden.se" hemsida

                        

                                     Hur underbart är inte det här ljuset!?!!


För mig som älskar ljus, ljusstakar, ljuslyktor och glas är ju den här den optimala!!
Allt i ett liksom....och så ett fantastiska aluminiumlock och fot och självklart en "tassel" som pricken över i:et. Det här underbar ljuset kommer från möbelvärlden.se och har en svag doft av vanilj. :)


                                         Vill ha.....Vill ha.....Vill ha....


Men nu blåser jag ut ljusen för ikväll här i stugan och intar skönhetssömnen, så att det fortare blir FREDAG!! IGEN... :))))


Sov så gott små änglar!!
Kram från mig


PS...Jag är såå glad att jag fick reda på vad serien hette som SJP var med i.
Stort TACK till "Fröken Fräken" som har bloggen Tusen idéer och en fröken!! :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar