FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

måndag 14 februari 2011

Boom Boom Boom ♥ ♥

                              Hjärt- Lungfonden




                                                    Go kväll bloggisar!!

                                          Hoppas ni har haft en underbar dag?

Min har varit helt fantastisk och det hängde massor av blommor, choklad och smycken på min dörr när jag kom hem!!! Jag måste ju ha hur många beundrare som helst!



♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 SMS:a BARNHJARTA 458 DITT NAMN * TILL 72901

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

* Byt "ditt namn" till ditt eget förnamn så syns ett personligt tack i det namnsamlingshjärta du stödjer. Det är självklart valfritt. Detta är taget från Hjärt- Lungfonden






Nja, riktigt så var det ju inte på min dörr när jag kom hem,
men det gör absolut ingenting. :))

Jag fick höra idag att jag är "jättevacker" och jag har fått några presenter, så jag är mer än nöjd. Imorgon så ska jag gå på stan och köpa mig ett sånt här reflex eller något annat som gör att man stödjer Hjärt - Lungfonden och deras kampanj för Sveriges alla hjärtebarn. Dom kostar 30 kr/st.

Gör det du också! :)

Jag utmanar er att göra det och lägga upp en bild på eran blogg imorgon för att visa att ni stödjer kampanjen.

Dags att sova här i lilla stugan.
Önskar Er en god natt.
Kram


PS.... I julklapp skänkte vi pengar till Hjärt - lungfonden och då direkt till forskningen mot KOL. En fruktansvärd sjukdom! Vi förlorade tyvärr vår älskade morfar i den hemska sjukdomen. ♥ ♥


1 kommentar:

Vita drömmar och choklad/Milla sa...

Ett sånt reflex ska jag oxå köpa. Hoppas du haft en fin dag :)

Skicka en kommentar