FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

måndag 21 februari 2011

Vad vore man utan....

                           
                             ....sina vänner!?  ♥




Go kväll kära Ni!!


Ikväll har jag jobbat sent och sen har jag haft mina fina vänner Linda och Johanna här
på lite kvällsfika och en härlig pratstund. :))

Det är ju sååå kul när man träffas men tyvärr alldeles för sällan man gör det.
Det är ju härligt att få babbla av sig om både det ena och det andra.
Ja, ni vet nog hur det är och vad vore man utan sina vänner!? :))

Men nu ska jag fixa lite i köket och hjälpa sonen med SO-läxan.
     Eller ja, vi får väl se om jag är till någon hjälp, beror väl på hur svårt det är. ;))


Sov sååååå gott!!
Kram kram


PS.....Jag skulle ha laddat in korten från i helgen och visat er men det blir kanske imon. Den som väntar på något gott, väntar aldrig för länge. ;))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar