FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

måndag 7 februari 2011

NÅGRA SVAR

                                               Ni gör mig SÅ GLAD!!



                                              

                                                    Go kväll på Er bloggisar!!
                                                  Är ni vakna?

Jag har lagt mig, tänker varje kväll att idag SKA det bli tidigt men sällan det lyckas. Jag tänkte göra ett litet inlägg innan natten tar vid.
Jag blir så glad att Ni kikar in här på min blogg och jag ser att fler och fler upptäcker min sida. :)) Det är som julafton varje gång jag kikar in på min sida och jag är så förväntasfull om  någon har skrivit en kommnar på mitt inlägg. Gissa om man blir glad när man ser att det står 1, 2, 3.....kommentarer! Så spännande att läsa vad Ni har skrivit.

Jag tänkte besvara några:

Malmkakan - Ja, dom blev nog väldigt glada och överraskade att dom fick med sig lite färskt och hembakat bröd. :)

Annika - Jag har sett dom fina krukorna, dock var dom vita med gråa rosor. Ska fundera på det om jag ska köpa nån. :)
Nja, jag vågar inte låta min son flytta själv till Stockholm, det känns lite för tidigt.
Curlingmamma? :)  ja, kanske... :)

Anonym - Slingan i badrummet går på batteri. :) Jag har en i en ljuslykta också. Fint. :)

Trivsamma förändringar - Pastan med mozzarella och basilika är jättegott. :)

Smulan - Ja, Gotland är ett litet paradis! :)

Villa Krutbruket - Jag kan verkligen rekommendera att åka till Gotland. :)

Anonym/S - Tack så mycket för dina fina ord! Du är också en härlig människa! :)

Sov så gott mina bloggvänner!
Natti Natti från en snöigt Dalarna

PS....Ber om ursäkt om jag har missat någons kommentar. Säg till mig då, så ska jag svara även på den. :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar