FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

fredag 11 mars 2011

Ääääntliigen!!

                        
                         Helg igen!!







                                                     Hej svejs!!


Hur har ni haft det denna dag? Här i Dalarna har solen varit framme och dagen har gått ganska fort. Jag blev lite krasslig vid lunchtid så jag gick hem tidigare idag. Men nu har jag vilat och känner mig bättre. :))) Skönt så att jag kan njuta av helgen!


Nyss så kopplade jag äntligen in den nya boxern, så nu funkar det igen mot den nya tv:n. Tack o lov! Så nu har jag alla kanalerna igen. :)) Så det är verkligen äääntlliiigen x 2 denna eftermiddag. :)


Kortet som jag visar tog jag på en tillställning som jag var på i Östersund i november. Hoppsan tänker nog ni nu och JAPP, jag drack massor av vatten när jag var där!! Jag skulle vara duktig under dom dagarna och tränade mycket (gym, löpning och simning) + att jag drack vatten till middagarna. Så jag drabbades rejält av Östersundssjukan och var dålig i 3 veckor! Ingen mat för min del under dom veckorna. Men en av kvällarna så drack jag lite av det på bilden. :)) Det händer ju inte alltför ofta att jag dricker alkohol och är på fest. 


Ikväll blir det dock hemmagjord pizza, ett glas cola och Let´s dance. :)) I dagens program ska dom bl a dans bugg!! Det blir full fart med andra ord. :)



                                   Jag önskar Er en lugn och skön fredagskväll!!
                                                             Kram på Er



PS......Det är sååå hemskt det som händer i Japan just nu!! Stackars stackars människor! Självklart går mina tankar till det som hände 2004 i Thailand. :(( Läste precis på nätet att hela Disneyland i Tokyo sjönk genom jorden. :(( Nu förbereder sig länder runt hela Stilla havet för att tsunamin ska dra in.

2 kommentarer:

millandante sa...

Helt fruktansvärt... det går inte att föreställa sig... fy farao.

STOR KRAM

Gunillasljusglimtar sa...

Tack gumman för kiken till mej! Jaa det är så hemskt! Då kollar du på lets dance oxå nu då! trevlig fredag på dej! Kramis Gunilla

Skicka en kommentar