FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

torsdag 24 mars 2011

Vardagslyx

                
                 
                   Gott var det....











 





Go kväll där ute!


Nu är jag hemma i stugan igen och det är skönt! :))

Har haft en jättebra dag och den gick väldigt fort.
Kvällen avslutades med en god middag i trevligt sällskap.

Som ni förstår av bilderna är jag proppmätt!!
Huuughhaaa....ni måste ju tro att jag inte gör annat än äter! Igår var det våfflor (1 ½ st) och sen en nybakad tekaka senare på kvällen och nu en stor brakmiddag! hahahha....
Det blev en Black Rock Grill - oxfilé. En stor köttbit som man grillar själv på en supervarm sten (400 grader) och med potatis, grönsaker och tre olika såser. Gott var det. ;))
Lite vardagslyx behöver man!

Nu ska jag kika på Kalla Fakta.


Ha det så gott!

Kram



PS.....Sååååå underbart med fredag imorgon igen!! Eller hur? Får se om man blir faster i helgen, då min bror och hans sambo går på "övertid" nu. :))
Sååå spännande att få se vad det är för liten prinsessa som kommer till världen. ♥ ♥


2 kommentarer:

VillaKarlslund sa...

Så festligt du haft i kväll.
Fredag- bästa dagen.
Kul att du ska bli faster hoppas allt går bra.
Ha det bäst Kram Tina

A House With A View sa...

Åhhh så gott det där ser ut!! Mums!! Det är härligt med vardagslyx!! Och visst är det kanon att det är fredag i morgon! Jag och maken är bortbjudna på middag så då blir det vardagslyx för mig :))

Kraaaaaaaaaaaaaaam aka

Skicka en kommentar