FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

torsdag 24 mars 2011

Inspirerad av Er

         

           Vilken tur att vi har varandra!














                              God morgon till Er!!


Idag vaknade jag före 06:00!! Det var längesen det inträffade men jag måste säga att det är nog ljusets förtjänst att man börjar känna sig piggare. :)) Väldigt skönt iaf. Förut så brukade jag ta en promenad före jobbet och det vore ju väldigt skönt att komma igång med det igen. :))


Jag har gjort som många av Er, plockat in en kvist från trädgården och detta är om jag inte minns fel från körsbärsträdet. Det har varit dåligt under många år men i somras klippte jag ner det, så vi får se om det händer något med det i år. Det verkade iaf trivas när jag tog in en kvist och satte i vattnet. :) I skrivande stund så har det slagit ut ännu mer, så Tack för inspirationen alla bloggisar!! :))


Nu på morgonen ska jag iväg på en föreläsning, det blir spännande och idag blir det en låååång dag för mig, men säkert väldigt rolig. :))

                 
                     Ha det så gott och var rädda om Er!

                           Kram från Dalarna

2 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Det är underbart att få en försmak av våren inomhus genom blommande kvistar :)

Jag önskar dig en fortsatt fin torsdag!
Kram Sofia

Mina drömmars hus sa...

Å vad fint!!
Jag tror jag ska knipsa mig en jag också!
Ha en skön kväll
AC

Skicka en kommentar