FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

måndag 14 mars 2011

Då kör vi igen...

               

                   Underbara blommor






                        
                          Små underbara vita blommor








                            God morgon kära läsare!


Det gick förvånasvärt bra igår på joggingrundan måste jag säga, kanske för att jag tog det lugnt så att jag orkade jogga så gott som hela vägen. :)) Jag har en tendens att inte kunna ta det lugnt, tävlar liksom emot mig själv. Hmmm.... :))

Då tar en ny vecka fart igen då! Hej o hå vad det går! Tack o lov så verkar detta bli en lugn vecka, men då kör vi.  :)) Här kan ni lyssna på en uppiggande låt denna måndag morgon


                                      Ha nu en strålande dag och var rädd om Er!!

                                                        Tjingeling från mig



PS..... Jag såg på filmen "Män som hatar kvinnor" igår. Fyyyy vilken hemsk och otäck film på många vis!! Lite konstigt att "Beck" var med och dessutom hette Martin. ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar