FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

onsdag 2 mars 2011

Jag ÄLSKAR

                 

                     Att fotografera
















Det vore en dröm om jag fick jobba med det varje dag och ha det som yrke!!  Så jag har några tankar och funderingar på hur jag ska få det att bli verklighet.

Har ni några tips kära bloggare som ni kan dela med er av?


" Det är spänningen mellan "Ja" och "Nej", och mellan "Jag kan" och "Jag kan inte",  som får oss att känna, i så många tillfällen att mänskligt liv är en oändlig debatt med sig själv."

5 kommentarer:

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tack för gratulationen!

Vilka super fina bilder du tar.

Kram Maria

Fröken Fräken sa...

Tyvärr inga tips, mer än att skaffa dig alla chanser som finns att öva och träna, anmäl dig som frivillig att fota på dop, fester och kalas! Då kan man fånga upp framtida kunder som sedan också betalar.

Mina drömmars hus sa...

Önskar jag vore duktigare på
att fota. Kan inte med kameran och har inget redigeringsprogram som jag kan med.
Har tummen mitt i handen inge bra när man ska knäppa kort.
Jättefina bilder du visar
Ha en toppen kväll
AC

Stina sa...

Så fint du fotar. Jag älskar också att fota.:-) Kram Stina

Cajsas Faster sa...

Vilken härlig frukost du bjöd på:)

Hoppas ni firat/r sonen ordentligt, det är härligt med stora barn, eller hur?

Sov gott// Marie

Skicka en kommentar