FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

söndag 20 mars 2011

Min lilla vinst

                        Miljögården









                       Go kväll på Er


                                               Hur har dagen varit hos Er?


Här har det varit en fantastisk skön dag. Jag gjorde egen citrondryck på morgonen, fixade med lite tvätt och sen packade vi en picknickkorg och gick ner vid sjön. :))
Där grillade vi korv, fikade och fotograferade. Så härligt med den vita snön, istäcke på delar av sjön, vattnet som forsar, vinden som susar och solen som värmer. :) Ja, ni hör ju själva vilken härlig dag vi har haft.


Men förra veckan så vann jag ju ett pris på kvällsmötet som jag var på. Jag vann denna lilla mjölkkannan från Miljögården och det tack vare att alla vann ett pris, annars hade jag gått lottlös!  ;)) Dom har verkligen sååå mycket fint och jag har en del produkter från dom. (ja, Anette på Vitt o Vackert, jag får nog snart bygga ut...hihihi)


Nu blir det mys i soffan och "Flickan som lekte med elden" innan jag ska inta skönhetssömnen. :)


                                                      Ha det bäst!!
                                                      Kram från mig



PS....Jag äter i vanliga fall inte korv men idag offrade jag mig....kan bara säga att jag mådde inte så bra efteråt. Men nu är jag helt okej igen. :)) Men korv är inte nån höjdare!

2 kommentarer:

A House With A View sa...

Vilken hääärlig dag ni haft! Och stooort grattis till vinsten, jättesöt kanna! Och vilka uuunderbara bilder!!!

Kraaaaaaaaaaam aka

Stina sa...

Så fin den är din vinst.:-) Kram Stina

Skicka en kommentar