FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

onsdag 23 mars 2011

Liten o söt

                         


                          Just nu......






Hej bloggisar!!


Va kul att ni kikar in här och välkomna alla nya som tittar in och lämnar kommentarer! :)) Roligt att ha något skoj att läsa när man slår igång datorn.


Just nu önskar jag att jag hade en vit stor kökssoffa som jag kunde luta omkull mig på en stund. På den soffan hade jag gärna haft den här lilla o söta kudden.

Visst är den härlig?!


Dock tillhör den tillhör min mormor och pryder hennes soffa i vardagsrummet.
Hoppas hon lutar omkull sig på den ibland och njuter av livet, min kära mormor. :))


Nu är det dags att fixa med maten, det blir våfflor! *slurp*


Tjingeling så länge

Kram




1 kommentar:

Nyanser av vitt sa...

Den där fina kudden får gärna bo i min soffa också
kram Agneta

Skicka en kommentar