FOTOGRAFERING INREDNING TRÄDGÅRD LIVET

lördag 5 mars 2011

              

                 Go kväll bloggisar!!




                                           Hur har ni haft det?





                                         Vilken turbulent dag det har varit med vädret!


Det har varit strålande sol men ganska blåsigt, dock var jag ute en stund och fixade lite på gården och så hann jag fotografera. Sen gick jag in en sväng och fixade lite, när jag sen skulle gå ut igen så var det storm!! Det gick inte att vara ute och det började snöa.

På em kom Sofie från inredningsbutiken Vitt och vackert förbi en sväng med skåpet som dom hade lånat och sen blev det en fika hos mormor. :)))

Nu har jag skjutsat in killarna till bion och här blir det melodifestivalen. :) Jag ser fram emot att få kika på den brittiska dramaserien "Downtown Abbey" ikväll på Svt 1 som jag började titta på förra lördagen. :))



                        Önskar Er en underbar och skön lördagskväll!! :))
                                      Kram från mig i lilla stugan



PS..... Imorgon ska jag visa er några bilder som jag har tagit och som jag är väldigt nöjd med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar